Olemme toteuttaneet unelmia jo yli 24 vuotta | 1999-2023
Yrityspalvelut Aktivoi lahjakortti

Usein kysytyt kysymykset

Voinko vaihtaa päivämäärän, elämyksen tai perua varaukseni?

Kun varaamasi päivä on vahvistettu, elämystä tai sen ajankohtaa ei pysty muuttamaan, eikä rahoja palauttamaan. Vahvistus-dokumentit sisältäen varausnumeron tai arvosetelin lunastusnumeron lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka olet maininnut sivuillamme. Pyydämme, että luet tämän dokumentin huolellisesti läpi ja otat yhteyttä meihin, jos jotain muutoksia täytyy tehdä. Jos vahvistus-sähköposti ei saavu 14 päivän sisällä, olethan yhteyksissä meihin. Tilanteissa, joissa arvosetelin vastaanottaja ei saavu tapahtumapaikalle sovittuna aikana, varaus käsitellään joka tapauksessa käytettynä arvosetelinä.

Usein Kysytyt Kysymykset
Täältä löydät apua tilanteisiin kuten lahjakortin elämyksen vaihtaminen ja voimassaoloajan pidentäminen, voiko katsojia tuoda elämykseen mukaan, yritysmahdollisuutemme ja paljon lisää. Klikkaa tästä löytääksesi kaikki yleisimmät kysymykset

Trusted by
Live-asiakaspalvelu
Hei,
olen Emma. Etkö löydä etsimääsi tuotetta?..