Olemme toteuttaneet unelmia jo yli 24 vuotta | 1999-2023
Yrityspalvelut Aktivoi lahjakortti

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on hyvityskäytäntö Golden Momentsilla?

Tarjoamme täyden 100% hyvityksen voimassa-oleville, suoraan Golden Momentsilta ostetuille arvoseteleille, joiden kohdalla on löytynyt jotakin valitettavaa ja valituksesta on tehty kirjallinen ilmoitus postitse tai sähköpostilla. Vähennämme kuluista mahdolliset toimitus ja pakkausmaksut. Lisäksi vahingon sattuessa ja kun siitä on ilmoitettu ennen voimassaoloajan umpeutumista, hyvityskäytäntö pitää, mutta takaisinmaksuista otetaan 25% pois hallinnointikuluja. Pienin mahdollinen kulu on 15 euroa. Takaisinmaksu suoritetaan aina henkilölle,joka on ostanut arvosetelin tai tuotteen. Jos tuote on alunperin maksettu luotto-tai pankkikortilla tai PayPalin välityksellä, maksu palautetaan samalle tilille, josta maksu on tehty.
Huomitoithan, että jollain tuotteilla kuten nimikoiduilla lahjoilla ei ole palautus -tai vaihto-oikeutta. Hyvityskäytäntö toimii myös vain, jos olet ostanut tuotteen nettisivumme kautta. Tilanteessa, jossa olet ostanut tuotteen toisen yrityksen kautta suosittelemme teitä olemaan yhteyksissä kyseiseen yritykseen.

Usein Kysytyt Kysymykset
Täältä löydät apua tilanteisiin kuten lahjakortin elämyksen vaihtaminen ja voimassaoloajan pidentäminen, voiko katsojia tuoda elämykseen mukaan, yritysmahdollisuutemme ja paljon lisää. Klikkaa tästä löytääksesi kaikki yleisimmät kysymykset

Trusted by
Live-asiakaspalvelu
Hei,
olen Emma. Etkö löydä etsimääsi tuotetta?..